lagottototte

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Maja - 27 april 2010 17:54

Förnedrad och förödmjukad!! det är vad jag är. Skulle bara till frisören och bli fin (min första utställning om en månad) Det första frissan sa var att jag gick med för korta steg. Hon störde sig tydligen sjukt mycket på det! "Du måste gå med LÅÅÅNGA kliv!!!" sa tanten till min matte. Koncentrera dig på klippandet tänkte jag. Jag gick (med så långa kliv jag kunde), upp på klippbordet och matte tog en shoppingrunda på stan. Då fortsatte trakasserierna, mattes mobiltelefon ringer. Gissa vem som ringer? jo tantfrissan såklart. "Den här hunden kan ni inte ställa ut, han har ju UNDERBETT! Han kan inte vinna några priser, ni kommer bara få en nolla av domaren. Vill han träffa sina kullsyskon får det bli utanför utställningen!"


Jag kände mig helt värdelös och blev mindre och mindre i takt med att mina vackra guldlockar föll ner på golvet   Matte hade dessutom bett om att få mig klippt en vecka innan utställning men nu är det inte så mycket kvar att klippa, se själva....






















          

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards