lagottototte

Alla inlägg den 4 april 2010

Av Maja - 4 april 2010 17:36

Tjena bloggen! jag har haft en superbra påskhelg. Hoppas att ni också haft det bra. Det var länge sedan jag bloggade och det beror på att min bloggmatte inte haft tid, men nu är det ju påsklov vilket betyder mer uppdatering i bloggen   


Igår blev det en trevlig prommenad på strand Tylösand tillsammans med familjen och mormor och morfar. Blev inte så många bilder för matte hade endast med sig sin telefon och jag sprang runt som en tok hela tiden så det var inte lätt att fånga mig på bild!  


  

Söta jag..!


På väg till stranden!


Fick ett grässtrå i munnen, ha ha jag ser ut som en bonde!


Jag badade lite såklart!


När vi kom hem var det jättefint väder...


Så jag och matte la oss i hammocken på altanen och myste!

Nu säger matte att hon ska klippa bort tovan jag har bredvid nosen. Dessa jäkla tovor!

Puss Totte        


     


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards