lagottototte

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Maja - 11 april 2010 15:04

Tjena gänget! Gissa vem det är som bloggar? de är TONI!!!! Tottes polare ni vet   Jag är en mycket glad och busig lagotto som tycker om att spana in snygga brudar på stan här i Halmstad. Från början kommer jag från Fjärås, eller jag kommer ju från min mammas mage, men jag föddes i Fjärås. Jag är en månad och en dag yngre än Totte. Nu vet ni lite om mig   Idag tänkte jag blogga istället för Totte eftersom han bara ligger och latar sig på altanen med kaninerna, den lilla latmasken.


I helgen blev jag passad av Tottes matte för min matte och husse var ute på någon teater. Vi gick på en prommenad genom stan tjalalalalala (borde göra en låt som heter så) i alla fall så gick vi till Espresso House där vi träffade en av Tottes hussar.


CHOKLADMUFFINS!!!!!!! SMASKENS!!! tror ni jag fick smaka?????


Nehe tydligen inte.... Sjysst. Verkligen jättesjysst!!!


Efter vi fikat, eller DE fikat gick vi hem till lägenheten...


Så somnade jag på golvet....           

Det var allt från mig!!! Hoppas jag bloggar här snart igen!

Pussar från Toni!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards