lagottototte

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Maja - 6 april 2010 21:36

Hejsan!


Idag gick jag och matte på en helt vanlig prommenad (trodde jag) men, vi stannade till vid busshållsplatsen. Inte fasen visste jag varför, jag tycker det är jobbigt att sitta/stå stilla. Efter några minuters väntan kom en stor buss. Vi skulle åka med den sa matte, men jag vågade inte kliva på bussen själv, så matte fick hjälpa mig och det fick superbra! har åkt buss tidigare, men det var ett tag sedan.


Vi gick av bussen i stan och där träffade vi mattes människovän och min hundvän Gunvald, en riktigt busig, chokladbrun kungspudel. Det blev en mycket trevlig prommenad och vi träffade en massa andra vovvar.


Hela gänget! förutom matte då, för hon tar bilden      Jag ser väldigt trött ut och det var jag, mattes kompis och Gunvald! visst är han fin? jättego päls har han, väldigt lik lagottopäls!


Gunvald!


Ofta när vi är ute och prommenerar och möter små vovvar, som bichon frisé till exempel, så säger de att jag är stor, men jämfört med Gunvald är jag liten!


     


Nu på kvällen har matte klippt mig, det blev...kort. Men det var bra, för jag behövde klppas! jag är ömm i en tass, och matte vet inte varför. Vi får se om det blivit bättre under natten. Nu blir det kladdkaka och en bra film..! eller, kladdkaka blir det ingen för mig, men film blir det!


Ha det bra!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards