lagottototte

Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

Min dag.

Av Maja - 27 februari 2010 01:12

Idag har jag varit glad....


  

För jag har träffat kaninerna.....

nosade lite på Elof...  

vi kommer jättebra överens   


Jag har badat också...........


När matte skulle torka mig fick jag för mig att springa ett race i vardagsrummet     

Försök fånga mig då!!!!  

Så nu kan du torka mig!!


Sedan såg jag mycket gullig ut.....

SÖT VA? hihi


Sedan kom min tokiga vän Toni hit! vi busade (som vanligt) såhär såg vi ut när vi var som tröttast.....


Typ en aning trött??  

TONI! hahaha kolla in tungan!!  


     




  

 
 
Elliot Kung af Upphärad

Elliot Kung af Upphärad

27 februari 2010 15:07

Hej Totte, jäklans fin bild på dig närdu skrattar. Oj, jag hade nog kanske trott att kaninerna var gosedjur och dom biter jag sönder, tur att inte du gör det :-) Jag får tacka för komplimangen från din matte. Kulan tycker ju att både du och Toni är jättefina och att bilden på dig och din matte är kanonfin. Doris och du är ju syskon det vet jag men var kommer Toni från???

http://www.kulan.bloggplatsen.se

 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

27 februari 2010 23:09

Om du är söt? Ja jädrans så gullig du är. Och snäll mot kaninerna också, gulle dej.
lördagspussar

http://lagottoflickorna.bloggplatsen.se

 
Tosca

Tosca

27 februari 2010 23:51

Jag gillar också kaniner, önskar matte ville skaffa en ny.
Jättemysigt att ligga och gosa intill varandra (så länge hon inte låg PÅ mig).

http://blogg.passagen.se/toscafnoska

 
Totte

Totte

28 februari 2010 13:50

Tack för era fina ord! :-)
Ja, Tosca, kaniner är supermysiga!!

http://lagottototte.bloggplatsen.se

 
Tessan och pälsbollarna

Tessan och pälsbollarna

28 februari 2010 17:45

Haha så sött du flinar;) Acke var jätte förälskad i en kompis kanin när han var yngre....kaninen var jätte van med hund och Acke försökte göra lekinviter och få igång den lille sötingen:) Ja Primo han är ju förälskad i katter han....
Puss på dig sötnos!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Doris

Doris

28 februari 2010 21:33

Hej söte bror, du ser så go ut!!

Undrar om jag skulle kunna vara kompis med kaniner, tror inte det, jag är alldeles för busig för det...

Kramar från syrran

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Elliot Kung af Upphärad

Elliot Kung af Upphärad

1 mars 2010 02:50

Hej igen. Mycket riktigt så bodde jag ju hos Pia förut men jag kommer från Scheffelfältets.

http://www.kulan.bloggplatsen.se

 
Elliot Kung af Upphärad

Elliot Kung af Upphärad

2 mars 2010 02:18

Jag kommer från Scheffelfältets från början :-)

http://www.kulan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja - 11 april 2011 22:18

Imorgon, den 12 april är det två år sedan jag föddes. TVÅ ÅR. Shit vad fort jag växer. Nu är jag så gott som vuxen. Här kan ni se en video på mig från idag.     Som ni kan se har jag äntligen flyttat hemifrån. STORT grattis till mina vackr...

Av Maja - 27 januari 2011 13:23

Tjabba tjena hallå!   Bloggar från köket och sitter under spisen och tittar på när mamsen steker falukorv. Fy sjutton vad det doftar gott! Hoppas på att hon ska tappa en liten korvbit på golvet. Mmmmm.... Det hade suttit fint.   Har även myst...

Av Maja - 5 januari 2011 01:30

Hej, här kommer en liten videoblogg! Dock blev det lite dålig kvalitet, men vad gör det :-) Pussar från Totte ...

Av Maja - 28 december 2010 16:29

Yes!!!!   Matte fick en ny dator i julklapp vilket betyder att jag kan blogga igen. Den förra datorn var ju knäpp.   Hoppas alla haft en mysig jul, det har jag haft i alla fall. Firade julen med min familj och min lagottokompis Toni med husse och...

Av Maja - 9 november 2010 19:41

Idag var min polare Toni här, vi busade lite annars bråkade vi mest om mina ben. Alltså ben man äter, inte mina lagottoben. Han får ju inte ha mitt favvoben tillexempel, det är ju mitt. Men om han inte gör som jag vill brukar jag bara sätta mig på ho...

Skapa flashcards