lagottototte

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Maja - 29 december 2009 21:10

Tjena bloggen!

Imorse när jag vaknade och sprang ut i trädgården upptäckte jag att snön hade kommit tillbaka! TJOHO! skrek jag. Både jag och matte blev glada över snön, vi traskade ner till stranden. Matte hade tydligen nytt objektiv till kameran och självklart fick jag vara motivet! ;)



Puss puss!


  

- Kom igen, matte! hit med godisen..

- Nej vänta lite!


  

Matte säger att jag är SÖT.

  

kisskisskiss...

  

Ibland får man stanna upp och posa!



Jag fick syn på några vackra fåglar... så jag sprang mot de, i det iskalla vattnet. Matte tyckte det var en dålig ide att bada i slutet på december så hon ropade in mig. Men inte fan lyssnade jag på henne, fåglarna var roligare       




 

Men sedan kom jag på att jag inte ville följa efter fågelfamiljen, att jag inte ville bo i ett fågel bo... att jag faktiskt har det bra som jag har det. Så jag kom tillbaka...  Sedan gick vi hem till huset och jag fick mig ett varmt och skönt bad!


Ciao!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards