lagottototte

Alla inlägg den 28 december 2009

Av Maja - 28 december 2009 00:49

Hallåj, hallåj!!

Det var ett tag sedan... Matte säger att hon inte vet vad hon ska skriva här idag, för hon kommer inte på något vettigt. Så då kan ju jag berätta att jag hade en mysig julafton. Jag hade tydligen varit snäll för jag fick två julklappar! den ena julklappen fick jag några dagar innan jul, och det var ett jättefint halsband som Tessan gjort. Och på självaste julafton fick jag en badrock!


Här kommer lite blandade bilder sedan en vecka tillbaka :)



När denna bilden togs var jag och matte ute på prommenad och det var jättefint väder! nu är det regnigt och kallt   

  

Spanade inte någon snygging på den bilden har jag för mig     

Snön fastnar väldigt lätt i skägget!


Hallå snygging!

  

Nosade lite i snön...

  

Den här gula ankan är populärast bland leksakerna för tillfället.

  

Mitt fina halsband. Toni fick också ett halsband, det passade perfekt på honom kan jag passa på att hälsa till Tessan, tyvärr har matte ingen bild på hans halsband, men det var också väldigt läckert   

  

Hejdå, vi hörs om några dagar!!!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards