lagottototte

Direktlänk till inlägg 25 november 2009

Nu vet ni!

Av Maja - 25 november 2009 23:31

Vet inte vad det är för fel på denhär j*kla hemsidan... det går i alla fall inte att kommentera Tottes blogg. Så om någon kommenterat har ja inte tagit bort kommentaren, jag har inte ens sett den isåfall. Totte sa precis till mig att han ville byta till någon annan bloggsida för han tycker bloggplatsen är rätt komplicerad ibland. Men vi får se!


Kram!!!! :)

 
 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

26 november 2009 22:51

Hej på er
Bra att du har fixat till bloggen. Det är så tråkigt att inte kunna kommentera. Vi har haft jätteproblem med våran i kväll. Den verkar leva sitt eget liv.
SötTotte är ju bara så go. Pussa honom på nosen och kramar till er

http://lagottoflickorna.se

 
Totte och Maja

Totte och Maja

28 november 2009 19:06

Hejsan Pia!

Ja, det är verkligen jättetråkigt när bloggarna krånglar :(
Totte pussar tillbaka :)
kram!!!!

http://lagottototte.bloggagratis.se

 
Stella och Doris med matte Lotta

Stella och Doris med matte Lotta

28 november 2009 22:13

Va bra att det ordna sig så att det går att skriva här igen!!

Va fint ni har gjort det här på bloggen, många söta bilder på en söt Totte!

Kramar

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Totte och Maja

Totte och Maja

28 november 2009 23:19

Ja, det känns skönt!
haha, det var bara matte som var lite oteknisk ;)
och tack så mycket! blev lite dålig kvalité på bilderna när vi laddade upp dom dock!

Kramar!!!

http://lagottototte.bloggagratis.se

 
Tessan med "pälsbollarna"

Tessan med "pälsbollarna"

29 november 2009 00:56

Hej hopp där....
Halsbanden som Doris och stella hade på sig är gjorda av mig;) Har missat en sådan söt killes blogg ser jag:)
Maila mig om halsband.... ackebus@comhem.se
Tessan

http://minahundarochjag.blogg.se

 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

29 november 2009 01:07

Bry dej inte så mycket om kvaliten på bilderna. Vi gillar dom ändå.
Kramar och en härlig 1:a Advent till er alla

http://lagottoflickorna.se

 
Stella och Doris matte Lotta

Stella och Doris matte Lotta

29 november 2009 09:50

Hej igen
maila mig på fub.boras@brevet.nu så ska du få adress till den som gör alla fina halsband!

Lotta

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Totte och Maja

Totte och Maja

29 november 2009 15:09

Tack så mycket Lotta och Tessan :D

http://lagottototte.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja - 11 april 2011 22:18

Imorgon, den 12 april är det två år sedan jag föddes. TVÅ ÅR. Shit vad fort jag växer. Nu är jag så gott som vuxen. Här kan ni se en video på mig från idag.     Som ni kan se har jag äntligen flyttat hemifrån. STORT grattis till mina vackr...

Av Maja - 27 januari 2011 13:23

Tjabba tjena hallå!   Bloggar från köket och sitter under spisen och tittar på när mamsen steker falukorv. Fy sjutton vad det doftar gott! Hoppas på att hon ska tappa en liten korvbit på golvet. Mmmmm.... Det hade suttit fint.   Har även myst...

Av Maja - 5 januari 2011 01:30

Hej, här kommer en liten videoblogg! Dock blev det lite dålig kvalitet, men vad gör det :-) Pussar från Totte ...

Av Maja - 28 december 2010 16:29

Yes!!!!   Matte fick en ny dator i julklapp vilket betyder att jag kan blogga igen. Den förra datorn var ju knäpp.   Hoppas alla haft en mysig jul, det har jag haft i alla fall. Firade julen med min familj och min lagottokompis Toni med husse och...

Av Maja - 9 november 2010 19:41

Idag var min polare Toni här, vi busade lite annars bråkade vi mest om mina ben. Alltså ben man äter, inte mina lagottoben. Han får ju inte ha mitt favvoben tillexempel, det är ju mitt. Men om han inte gör som jag vill brukar jag bara sätta mig på ho...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards