lagottototte

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Maja - 10 november 2009 19:04

Tjena mittbena!

Idag har det varit en superbra dag. Har varit ute och gått med Maja en stund och lekt och busat. Har också sovit en hel del. Valpkursen är ju slut så snart ska vi börja träna på riktigt! det kommer bli "lördagsträningar" då får jag träffa många, många hundar och då ska jag lära mig allmänlydnad så jag sedan kan börja med agility.. när jag blir lite äldre ;)


  

Dagen började med att jag läste tidningen! som vanligt.. Hallå? man måste ju hänga med i media.

Och nej jag läser absolut inte uppochner!


  

Sedan gick jag ut och satte mig på altanen och funderade på.. "Ska jag gå ut i gräset och kissa eller inte? det är typ kallt på marken."


  

Jaaaa! jättebebisen kissade på gräsmattan och fick därför en bamsekram!


  

Ursäkta Totte, men du har typ en apa på ryggen..


Vadå sömnig? 

  

Jag sov en stund... sedan var det dags för en liten promenix!


Puss och kram från Totte      

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards