lagottototte

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Maja - 9 oktober 2009 16:04

Hallå, hallå!

Det var ett tag sedan, hur mår ni? själv mår jag toppen! Det går jätte bra på valpkursen kan jag väl börja med att berätta. Vi lär oss, sitt och ligg, stanna kvar, gå fot och "hit!". Vi övar mycket hemma och även ute när vi går små promenader. Jag tycker det är superkul, snacka om att jag får MYCKET godis... Tihi.


Idag tog maja och hugo med mig på en promenad i skogen. Jag är helt slut nu kan man säga.. SOM vi lekte och busade. Vi trändade lite, jag fick sitta kvar medan Hugo sprang iväg och gömde sig. Sedan sa Maja "SÖK!" så hittade jag upp honom. Hihi det är så kul!!! Här kommer några fina bilder från idag!


Jag och Maja i skogen, vi tog en liten paus!  



Varför måste dom största löven sitta fast?!! det är ju så roligt att springa och jaga de

när det blåser!!

  

    


  

Här kommer lilla Totte, hoho jaja



     

Vi såg en mus på vägen hem, jag ville leka med honom/henne, men fick inte =(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards