lagottototte

Direktlänk till inlägg 23 september 2009

GODNATT!

Av Maja - 23 september 2009 22:04

Tjenixen!!

Valpskolan gick som vanligt för mig det vill säga JÄTTE BRA! jag gjorde precis som man skulle och ja, var helt enkelt duktig. Det var precis som syrran Doris sa,man får mycket godis!!


Idag kom Toni hit en sväng också, alltid kul med besök. Maja och Elin säger att vi ska börja med agility, eftersom jag är så duktig på att hoppa över staketet i trädgården. Fast det får vi vänta lite med.. måste ju växa till mig först! Men vet ni? jag känner mig lite pömsig... Maja säger att vi ska gå en skogspromenad imorgon. Jag älskar att vara i skogen!!



  

Sa ju att jag kände mig lite trött... Natti natti!! Cool

 
 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

23 september 2009 22:32

Klart som tusan att du var duktig. Är man i skolan och lär sej nya saker blir man trött. Sov så gott
pussar

http://lagottoflickorna

 
Doris

Doris

24 september 2009 09:04

Klart att du var duktig på kursen, det ligger i våra gener, vi är duktiga och då får vi godis, kan väl inte bli bättre??

Ha en underbar dag min snygge bror

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

26 september 2009 23:01

Hej på er
Jag har samma mailadress som innan
lördagskramar

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

mormor o morfar

3 oktober 2009 22:01

vi brukar läsa din blogg, längtar efter att höra nyheter om hur det går i valpskolan och om
din familj och era äventyr

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja - 11 april 2011 22:18

Imorgon, den 12 april är det två år sedan jag föddes. TVÅ ÅR. Shit vad fort jag växer. Nu är jag så gott som vuxen. Här kan ni se en video på mig från idag.     Som ni kan se har jag äntligen flyttat hemifrån. STORT grattis till mina vackr...

Av Maja - 27 januari 2011 13:23

Tjabba tjena hallå!   Bloggar från köket och sitter under spisen och tittar på när mamsen steker falukorv. Fy sjutton vad det doftar gott! Hoppas på att hon ska tappa en liten korvbit på golvet. Mmmmm.... Det hade suttit fint.   Har även myst...

Av Maja - 5 januari 2011 01:30

Hej, här kommer en liten videoblogg! Dock blev det lite dålig kvalitet, men vad gör det :-) Pussar från Totte ...

Av Maja - 28 december 2010 16:29

Yes!!!!   Matte fick en ny dator i julklapp vilket betyder att jag kan blogga igen. Den förra datorn var ju knäpp.   Hoppas alla haft en mysig jul, det har jag haft i alla fall. Firade julen med min familj och min lagottokompis Toni med husse och...

Av Maja - 9 november 2010 19:41

Idag var min polare Toni här, vi busade lite annars bråkade vi mest om mina ben. Alltså ben man äter, inte mina lagottoben. Han får ju inte ha mitt favvoben tillexempel, det är ju mitt. Men om han inte gör som jag vill brukar jag bara sätta mig på ho...

Ovido - Quiz & Flashcards